fredag 21 september 2012

Sociala nät


Sociala nät är nutidens roligaste fenomen. Människor uppdaterar ständigt vad de har för sig, vad de äter och hur de klär sig. Det har blivit att många ropar ut i detta brus "se mig" och "bekräfta mig". Jag anser inte att det är någonting dåligt, bara en aning komiskt. Gillar dock att världen krymper allt mera och att vi kommunicerar med varandra i text och bild över landsgränser. Lite därför finns jag på andra sociala medier också och här länkar jag till dem.

Marremacarena heter jag på Instagram - bilder på mat, litteratur, mig och annat. (Bilder som en del kanske tycker är för tråkiga för Facebook)

Min Twitter- ett babblande om mer vardagliga ting, senast har jag skrivit att känt för att gå i min mysdräkt till universitetet eller att jag somnade i Östgöta Nations bibliotek en eftermiddag.

Min Tumblr - Sporadiskt uppdaterad med bilder jag tycker är snygga/vackra, oftast på mat och manliga modeller

Min Facebook - krävs nog ingen förklaring