måndag 18 mars 2013

Helgens maskerad


Jag firade en väns födelsedag i lördags. Det var maskerad med tema Djur och jag var utklädd till panda. Det fanns även fåglar, giraff, kanin, Ninja Turtle med flera. Väldigt rolig kväll!

Såhär såg jag ut när jag var panda.

Värdinnan bjöd på allt detta gott.

Mumsigt!

Medan jag njöt av ostbågarna:
- Gud vad gott det här är, jag skulle lätt kunna äta upp hela skålen.
Sånt som man brukar dra till med när mat är otroligt gott! En-två vänner utmanar mig:
- Du får 100 spänn om du lyckas.
Jag antog utmaningen (såklart, eftersom jag är fattig student) och fortsatte att äta men misslyckades. Klarade bara halva skålen.
- Friskt vågat - hälften vunnit!

Jag gillar att tävla i mat.

(via: itsdamnfunny!)

Vilket jag gjorde större delen av den helgen. Trots att jag var ute på fredagen i Stockholm, hemmafest på lördagen och korridorsfest på söndagen. Jag tror att jag kollade TV över 15 timmar, utan att överdriva, hemma hos föräldrarna.